Nòvas ← d’Autras notícias

Molt bona acollida de l’alumnat de l’institut Els tres turons en les activitats organitzades pel cinema en català

Centenars d'estudiants han visitat des del 4 de maig fins el passat divendres l'exposició "El català, al cinema!", que es trobava al vestíbul de l'Institut Els tres turons d'Arenys de Mar.

L'exposició vol conscienciar que cal exigir a la indústria del cinema, i especialment a les anomenades "majors", una oferta normalitzada de cinema en llengua catalana, tant pels beneficis que això pot comportar tant per al sector al nostre país, com per als espectadors que seran tractats en igualtat de condicions.

L'organització del taller de doblatge el 8 de maig per la Plataforma per la Llengua a l'institut Els tres turons d'Arenys de Mar, amb la col·laboració de professionals de l'ECAD (Escola Catalana de Doblatge), va tenir va tenir una gran acollida també. Una trentena de joves van participar en aquest taller de 3 hores, en el qual també es va exposar als alumnes l'anomalia que suposa l'escàs cinema en català que tenim, i accions que ells poden portar a terme per millorar aquesta situació. Els participants i mestres de l'escola en van quedar molt satisfets.

Parteja