Nòvas ← d’Autras notícias

En Màrius Serra i l'Espartac Peran presenten l'acte de lliurament de premis del 1r Concurs Tísner

Aquest dissabte, a les 11h a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona, coneixerem els guanyadors de la primera edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català. Us hi esperem!

Ja falten pocs dies per conèixer els guanyadors del primer concurs que la Plataforma per la Llengua ha engegat enguany amb l'objectiu que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana dissenyant el seu propi joc sobre el català.

13 aules de la ciutat de Barcelona han participat en aquesta edició. Malgrat que tots els projectes que han presentat els alumnes són d'allò més originals i divertits, el jurat ja ha decidit els 3 finalistes i guanyador.

Els premis són:

1r premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres al Delta de l'Ebre.

2n premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres a un parc temàtic.

3r premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres a una pista de gel.

La parella televisiva Espartac Peran i Màrius Serra donaran a conèixer el joc guanyador i conduiran el lliurament dels premis que tindrà lloc a l'antiga fàbrica Fabra i Coats de Sant Andreu. L'acte, obert a tots els públics, gaudirà d'actuacions a càrrec del contacontes Ricard Ull Distret, i de la Coral Da Capo.

Parteja