Nòvas ← d’Autras notícias

El jurat del 1r Concurs Tísner de creació de jocs de català es reuneix per valorar els projectes

Aquesta tarda, els membres del jurat de la primera edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català, s'han reunit per valorar conjuntament les propostes que els alumnes de les escoles participants han fet arribar a la Plataforma per la Llengua.

Els periodistes, Màrius Serra i Salvador Alsius, l'expert i col·leccionista de jocs de tauler, Oriol Comas, el director de Devir i principal editor de jocs de taula en català, Joaquim Dorca, i, la cap d'àrea del joc i el lleure en català, Isabel Romano han estat els encarregats de valorar els 13 projectes participants.

Respectant les bases del concurs, els membres del jurat decidiran quins seran els 3 projectes guanyadors d'aquesta primera edició d'un concurs que té per objectiu fer que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana dissenyant el seu propi joc sobre el català. Promovent la implicació i la participació col·lectiva de mestres i alumnes en la creació i desenvolupament de jocs inèdits, volem que fomentar l'interès per la llengua catalana a grans i petits en un àmbit, com és el del joc i el lleure en català, que es troba molt lluny de la normalització lingüística, tal com posa en evidència el nou InformeCAT 2015.

Al web jocijoguines.cat i a través de les xarxes socials amb l'etiqueta #ConcursTísner, podeu veure tots els projectes i conèixer més coses sobre el concurs.

Lliurament dels premis

El pròxim dissabte 16 de maig, a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona, coneixerem els guanyadors de la primera edició en un acte presentat pels periodistes Màrius Serra i Espartac Peran.

Els premis són:

1r premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres al Delta de l'Ebre.

2n premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres a un parc temàtic.

3r premi: sortida per als alumnes de l'aula i els seus mestres a una pista de gel.

Desitgem molta sort a tots els alumnes participants i encoratgem a totes les escoles de Catalunya a participar en la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català!

Parteja