Nòvas ← d’Autras notícias

Per Sant Jordi, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua!

Sabem que estimes el català i, per aquest motiu, necessitem el teu suport per poder continuar realitzant campanyes de sensibilització, promoció i defensa de la llengua catalana! Aquest Sant Jordi, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i et regalarem la samarreta amb la reproducció de la litografia de Joan Brossa "Volem viure plenament en català" (fins exhaurir existències!)

La paraula combativa de l'artista Joan Brossa va traspassar el món de la cartelleria a Catalunya. El seu compromís polític pel país i per la llengua catalana després del franquisme el van dur a l'obra Volem viure plenament en català (1997), lema que avui dia continua més vigent que mai.

La Plataforma per la Llengua, juntament amb la Fundació Joan Brossa i l'empresa Ddeloi, han editat aquestes samarretes reivindicatives i compromeses amb la llengua catalana. Aquest Sant Jordi 2015, volem donar una bona benvinguda a totes aquelles persones que es facin sòcies de la Plataforma per la Llengua al llarg de tota la diada obsequiant-los amb aquesta samarreta.

Sense el suport dels nostres milers de socis, la feina de la Plataforma per la Llengua no seria possible! Ajuda'ns a poder continuar treballant per defensar i promocionar el català, fes-te'n soci!

Parteja