Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua us convida a "Conèixer Albert Manent"

El 14 i 21 d'abril, un any després de la mort d'Albert Manent, la Plataforma per la Llengua organitza conjuntament amb el Centre d'Història Contemporània de Catalunya i la Fundació Revista de Catalunya un petit homenatge a la seva figura a través d'una primera aproximació al coneixement de les diferents facetes de la seva obra i la trajectòria.

Albert Manent i Segimon va ser una de les personalitats més influents de la cultura catalana moderna. Va ser membre el Consell Consultiu de la Plataforma per la Llengua, i des de pràcticament els inicis de l'entitat hi va col·laborar, assessorant en campanyes i donant suport a activitats.

Un any després de la seva mort, l'ONG del català, juntament amb el Centre d'Història Contemporània de Catalunya i la Fundació Revista de Catalunya, vol homenatjar la seva figura recordant la seva obra i trajectòria amb dues sessions que se celebraran aquest mes d'abril a l'Auditori del Museu d'Història de Catalunya:

"Conèixer Albert Manent"

PRIMERA SESSIÓ 14/IV/2015
Albert Manent: acció discreta
19 h Parlaments de Jaume Sobrequés i Callicó, director del CHCC, i Joan Vallvé, president del Patronat de la Fundació Revista de Catalunya.
19.10 h "Albert Manent, activista i patriota", Josep Poca.
19.35 h "Albert Manent, al servei de l'Església catalana", Joan Galtés.
20.00 h "Albert Manent, al servei del Govern de Catalunya", Josep M. Roig i Rosich.

SEGONA SESSIÓ 21/IV/2015
Albert Manent, memòria, cultura i Església
19 h Parlaments de Josep M. Roig i Rosich, director de Revista de Catalunya i exdirector del CHCC, i Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua.
19.10 h "Albert Manent, historiador de l'Església, la Guerra Civil i l'exili", Josep Massot.
19.35 h "Albert Manent, americanista", Pilar Garcia-Sedas.
20.00 h "Albert Manent, biògraf", Jordi Amat.

Atès que l'aforament és limitat, cal reservar seient prèviament a través del Centre d'Història Contemporània de Catalunya.

Parteja