Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua envia la samarreta "Volem viure plenament en català" al Ministre Wert

El passat mes de gener, el Ministre José Ignacio Wert va ser escollit, per votació popular, l'#enemicdelcatalà 2014. Tal com vam anunciar, la Plataforma per la Llengua ha fet entrega de la samarreta amb el missatge de Joan Brossa "Volem viure plenament en català" al guanyador. Pots veure-ho a través d'aquest enllaç!

La campanya "L'enemic del català" va engegar a finals del 2014 amb l'objectiu de ressaltar els atacs que en ple selge XXI encara pateix el català. L'entitat va presnetar 20 personatges coneguts per haver maltractat o menystingut la nostra llengua com, la Constitució espanyola, Coca-cola, François Hollande, Albert Boadella, Ana Magaldi o el Tribunal Constitucional.

Prop de 6.000 persones van participar en aquesta campanya que havia de finalitzar amb l'entrega de la samarreta de la Plataforma per la Llengua "Volem viure plenament en català" al guanyador de la votació popular. El Ministre d'Educació, Cultura i Esports del Govern Espanyol, José Ignacio Wert, va ser el guanyador de la samarreta amb més de 3.000 vots per haver-se carregat el sistema educatiu aprovat pel Parlament de Catalunya i per construir un règim lingüístic en el món de l'educació sense precedents a Europa, que sepulta tot el sistema lingüístic d'una escola per les demandes dels pares d'un sol alumne.

La setmana passada, un voluntari de la Plataforma per la Llengua va apropar-se a la Delegació del Govern espanyol a Catalunya per tal de fer-li arribar la samarreta al ministre Wert. Vols saber com va anar? Clica aquest enllaç per visualitzar el vídeo!

Volem agrair novament la vostra participació en les campanyes de sensibilització que des de la nostra entitat portem a terme. Totes elles ens permeten fer ressò de la situació discriminatòria que pateix la nostra llengua en molts àmbits.

Esperem, ben aviat, veure el senyor Wert lluint aquesta fantàstica samarreta! ;)

Parteja