Nòvas ← d’Autras notícias

Necessitem joves catalanoparlants amb ganes de fer de parella lingüística!!

La Plataforma per la Llengua busca joves de 16 a 30 anys a Barcelona per fer de parella lingüística d'aprenents al programa de voluntariat lingüístic juvenil. Si tens ganes de passar-t'ho bé i contribuir al foment de la nostra llengua envia'ns un correu electrònic a: vxljoves@plataforma-llengua.cat

El Voluntariat per la llengua juvenil és, en mans de la Plataforma per la Llengua, una eina clau per fomentar el voluntariat entre els joves de 16 i 30 anys en la tasca de fer del català la llengua comuna, amb la particularitat cabdal que cadascuna de les activitats que es realitzen habitualment en el marc del programa compten sempre amb la complicitat dels mateixos participants, tant a l'hora de fer les propostes com en la mateixa organització i execució.

Anima't a participar-hi! Queda amb la teva parella lingüística una hora i mitja per setmana i, un cop al mes, comparteix activitats socioculturals amb tot el grup de participants!

Parteja