Nòvas ← d’Autras notícias

Coneix la tasca dels tres finalistes del Premi Martí Gasull i Roig

Coneix en profunditat la tasca d'Albert Jané, Escola Valenciana i Cerveses Moritz, els tres finalistes de la segona edició del Premi Martí Gasull i Roig! Aquest dijous, 12 de febrer del 2015, coneixerem el guanyador al CCCB, t'hi esperem!

Després que el jurat considerés als tres finalistes un exemple en la defensa de la llengua catalana com a eina de cohesió social des d'una perspectiva transversal, la decisió va passar a les vostres mans! Més de 8.000 persones van participar en el procés d'elecció del guanyador del 2n Premi Martí Gasull i, aquest dijous, coneixerem quin dels 3 finalistes rebrà el guardó!

Vols conèixer amb més detall la tasca desenvolupada a favor de la nostra llengua per part dels tres finalistes? Llegeix les entrevistes que els hi hem realitzat:

Albert Jané, ànima de Cavall Fort, destaca que la revista infantil "ha ajudat a llegir en català a unes quantes generacions" en el procés de normalització lingüística de les últimes dècades del segle XX.

Vicent Moreno, president d'Escola Valenciana, denuncia l'efecte de la diglòssia al País Valencià. "En moltes esferes de la vida quotidiana, la llengua no és visible", assegura, i posa de manifest la necessitat d'un canvi polític que protegeixi i garanteixi la nostra llengua.

Albert Castellón, conseller estratègic de Cerveses Moritz, assegura l'etiquetatge en català com una estratègia de posicionament basada en la "proximitat i sintonia" amb els seus consumidors.

Parteja