Fins al pròxim 3 d'abril, les aules que participen en aquest concurs tenen temps per presentar els seus projectes a les oficines de la Plataforma per la Llengua perquè el jurat pugui valorar tots els jocs. El concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, comptarà amb un jurat de luxe format pels periodistes, Màrius Serra i Salvador Alsius, l'expert i col·leccionista de jocs de tauler, Oriol Comas, el director de Devir i principal editor de jocs de taula en català, Joaquim Dorca, i, en representació de l'ONG del català, la cap d'àrea del joc i el lleure en català, Isabel Romano.
El dia 16 de maig, coneixerem quina de les propostes presentades serà la guanyadora del primer premi, que consistirà en una sortida per als alumnes i els seus mestres al Delta de l'Ebre. Podeu consultar les bases del concurs per conèixer més detalls sobre la tria dels premiats.
Algunes escoles ja ens estan fent arribar imatges dels seus projectes, com els Jesuïtes del Poblesec, explicant-nos com a poc a poc van elaborant el seu joc de taula. Esperem rebre moltes imatges més de les escoles concursants!
Sort a totes les escoles!