Nòvas ← d’Autras notícias

Coneix l'escriptor Quim Monzó i ajuda a promoure el català gràcies a 'MyCausa'

'MyCausa', una plataforma on-line que combina l'ajuda a aquells qui més ho necessiten amb l'oportunitat de viure experiències irrepetibles, recull la petició del periodista i escriptor Quim Monzó, un apassionat del rugbi, de fer beneficiària a la Plataforma per la Llengua del 80% dels fons que s'aconsegueixin de la subhasta d'una samarreta molt especial.

Aquesta plataforma especialitzada en el fundraising (o recaptació de fons per a ONGs sense ànim de lucre) proposa a personalitats públiques i famosos que participin oferint en subhasta un objecte personal o experiència per a compartir, destinant una part dels fons que se n'obtinguin a aquella associació o entitat que desitgi el personatge.

En aquest cas, el periodista Quim Monzó vol destinar a la Plataforma per la Llengua els 80% dels guanys de la iniciativa que ha emprès. Conèixer-lo i aconseguir la seva samarreta oficial de la selecció de rugbi neozelandesa de la Copa del Món de 2011 beneficiarà a l'entitat per a seguir en la promoció del català. Ja pots començar a pujar en la subhasta! L'import mínim parteix de 100 euros. A partir d'aquí, dependrà de vosaltres oferir una quantitat superior.

Alguns dels celebrities que també participen en aquest projecte són els periodistes Jordi Évole i Albert Om, l'actor i humorista Carlos Latre, l'atleta Josef Ajram o el dissenyador Xavier Mariscal.

Parteja