Nòvas ← d’Autras notícias

Èxit del DAU, el Festival del Joc de Barcelona, amb la participació de la Plataforma per la Llengua

Més de 12.000 persones van passar durant aquest cap de setmana per les instal·lacions del DAU, el Festival del Joc de Barcelona, que celebrava enguany la seva tercera edició. Els assistents van poder gaudir d'una gran varietat de jocs, campionats i conferències, sempre al voltant dels jocs de taula.

Aquesta tercera edició del DAU es va celebrar durant el cap de setmana passat, els dies 13 i 14 de desembre. Tant els organitzadors com els participants, entre els quals hi havia la Plataforma per la Llengua, consideren que l'esdeveniment va ser un èxit per la gran afluència de públic de totes les edats i pel bon ambient que s'hi respirava.

Amb l'objectiu de conscienciar sobre la necessitat de normalitzar la situació del català a l'àmbit dels jocs i les joguines, la Plataforma per la Llengua va ser al recinte de la Fàbrica de Creació de Barcelona - Fabra i Coats, al barri de Sant Andreu, per incidir una vegada més sobre aquesta deficiència que pateix la nostra llengua. Aquesta tasca va ser possible gràcies a la col·laboració dels voluntaris i voluntàries de l'entitat que, un cop més, van ajudar-nos a dinamitzar els tallers d'aquesta fira.

Amb un servei de ludoteca dedicat als més menuts i amb una exposició de jocs de diferents tipus, la Plataforma per la Llengua també va repartir tríptics i cartes als Reis per a tots aquells que van acostar-s'hi i que van aprofitar per gaudir jugant en català.

Recordeu que des de la Plataforma per la Llengua estem realitzant una campanya perquè us adheriu al manifest per reclamar joguines en català. Ho podeu fer aquí!

Parteja