Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua, al Dia de la Diversitat

Dins d'aquestes jornades de sensibilització adreçades als joves d'entre 12 i 18 anys, la Plataforma per la Llengua forma part de les entitats que ofereixen diferents activitats per fomentar el coneixement dels drets humans. En concret, la Plataforma organitza activitats per sensibilitzar sobre els drets lingüístics.

Entre aquest dilluns i dimarts al matí, els alumnes dels instituts de Barcelona poden gaudir d'aquestes jornades de sensibilització que es duen a terme en diferents punts de la ciutat. Es tracta d'un programa que té com a objectiu principal el d'estendre el coneixement sobre els drets humans entre els estudiants de secundària.

Són més de 20 les entitats que organitzen activitats diferents, i la Plataforma per la Llengua serà a l'Espai Jove La Fontana amb tres propostes diferents per incidir sobre la importància dels drets lingüístics: Els gags de la llengua, El passaport de les llengües i El joc del Catavolta.

El seguiment de la jornada es pot fer a través de Twitter amb l'etiqueta #DiaDeLaDiversitat, i recorda que pots seguir aquest i la resta dels nostres projectes a través del compte de Plataforma per la Llenuga, @llenguacat.

Parteja