Nòvas ← d’Autras notícias

Arriba l'11a Festa pel Joc i el Lleure en català

Senyala al calendari i reserva el dissabte 22 de novembre amb la mainada. Us esperem al Passeig Lluís Companys, a l'Arc de Triomf de Barcelona, de les 10 h. del matí fins a les 14 h. del migdia, amb un munt d'activitats i espectacles ben divertits per a petits i grans.

Any rere any, aquesta iniciativa ha treballat en la tasca de normalització lingüística en la presència de la llengua catalana en les joguines. Actualment, l'oferta existent de joguines en català és només del 6%. Amb aquesta festa volem promocionar l'ús del català a tots els àmbits del lleure infantil i juvenil. La campanya de sensibilització s'adreça tant als consumidors -pares i mainada- com al sector empresarial i les distribuïdores.

Podeu seguir el hashtag de la festa #jocilleureencatalà per a conèixer totes les novetats i la programació d'aquesta onzena edició.

A més a més, com cada any, els Reis Mags ens vindran a visitar. Així doncs, si els més menuts creieu que us heu portat prou bé, aprofiteu per començar a rumiar què els demanareu als Reis de l'Orient. Durant la jornada de la festa, podreu entregar la vostra carta a un dels patges reials!

Parteja