Nòvas ← d’Autras notícias

Digues la teva frase cinèfila de cinema fantàstic i suma't a la crida pel cinema en català!

Amb motiu de la celebració del Sitges 2014, Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, la Plataforma per la Llengua torna a engegar un nou concurs per fer bullir les xarxes amb frases mítiques del cinema fantàstic en català! Només 24 pel·lícules de les 233 que es projectaran subtitulades en el Festival ho seran en català. És per aquest motiu que l'ONG del català vol tornar a reivindicar que s'augmenti el doblatge i subtitulació de les pel·lícules a, com a mínim, la meitat de l'oferta cinematogràfica actual tant a totes les sales dels territoris de parla catalana com en els festivals cinematogràfics que s'hi celebrin. Entra aquí i participa en el concurs, volem el #catalàalcinema!

T'agrada el cinema fantàstic? Com ja sabràs, avui comença Sitges 2014, el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya a Sitges. La Plataforma per la Llengua està compromesa amb el cinema a Catalunya, per això, es felicita que hi hagi festivals catalans tan reconeguts com el Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya. Però precisament per la seva importància, l'ONG del català lamenta que el Festival no aposti pels subtítols en català. Per aquest motiu, us animem a participar novament en el concurs del #catalàalcinema però, aquesta vegada, escrivint frases cèlebres del cinema fantàstic.

Entra a elcatalaalcinema.cat i fes la teva proposta! L'autor de la millor frase guanyarà una samarreta personalitzada amb la seva frase i dues entrades per anar a veure una pel·lícula en català! Ajuda'ns a donar-li difusió a la campanya a través de les xarxes socials amb el hashtag #catalàalcinema!

Que la sort us acompanyi!

Parteja