Nòvas ← d’Autras notícias

Aquest estiu agafes un avió? Digue’ns quines llengües utilitza la companyia aèria amb la que viatges!

Si aquests mesos d'estiu viatges amb avió, ajuda'ns a conèixer quines llengües utilitzen les companyies aèries, i si empren el català, que operen als aeroports situats dins els territoris de parla catalana. Clica aquest enllaç i digue'ns amb quina llengua has volat!

Des de la Plataforma per la Llengua fa anys que fem seguiment sobre els usos lingüístics de les companyies aèries que operen als territoris de parla catalana en dos aspectes claus de les relacions amb els usuaris: megafonia dels vols i lloc web, i ja hem fet públic dos informes sobre el sector.

Us demanem, novament, la vostra ajuda i col·laboració per aconseguir més dades sobre el sector per realitzar un nou informe sobre els usos lingüístics i la presència de la llengua catalana a les companyies aèries. Envia'ns la fitxa d'observació a través d'aquest enllaç o escriu a  l'adreça electrònica info@plataforma-llengua.cat

Amb el vostre suport, aconseguirem que cada vegada més companyies aèries tinguin en compte els usuaris de parla catalana i utilitzin també la nostra llengua en els vols amb origen o destinació als territoris de parla catalana!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i molt bon estiu!

Parteja