Nòvas ← d’Autras notícias

Volem saber la teva opinió sobre l'actual model d'escola catalana

Després de la massiva mobilització del 14 de juny, volem deixar clara l'opinió dels ciutadans sobre el sistema d'immersió lingüística. La Plataforma per la Llengua inicia una campanya on demanem la participació del màxim nombre de persones per evidenciar que el suport a l'actual sistema escolar català és majoritari i que rebutgem l'aplicació de la LOMQE. Entra a estimoelcatalà.cat i participa-hi!

El curs vinent les escoles hauran d'aplicar la nova llei educativa que acabarà amb l'actual sistema d'immersió lingüística. El model d'escola catalana és una eina clau per a la cohesió social, la igualtat d'oportunitats i la qualitat educativa; un model que no segrega els infants per raó de llengua i garanteix el coneixement del català i del castellà. És per aquest motiu que volem evidenciar que la majoria de ciutadans volen continuar mantenint l'actual sistema d'immmersió lingüística i poder fer pressió al govern amb unes xifres que reforcin aquesta posició.

Entra a estimoelcatalà.cat i participa en aquesta iniciativa contestant a tres preguntes. D'aquí a unes setmanes farem públics els resultats de les respostes i això ens servirà per posar en relleu el suport majoritari de la ciutadania al model d'immersió lingüística, reconegut internacionalment i qüestionat ara des de determinats sectors. Ajuda'ns a fer difusió de la campanya amb el hashtag #estimoelcatala Per un país de tots, decidim escola catalana!

Parteja