Nòvas ← d’Autras notícias

Vols que el català desaparegui de l'escola? NO

Davant la imminent aplicació de la nova llei d'educació LOMQE, que lluny de solucionar els problemes actuals de l'educació, vol acabar amb la immersió lingüística a Catalunya convertint la llengua catalana en una llengua minoritària i de segona, la Plataforma per la Llengua llença aquesta nova campanya de microdonatius per l'escola catalana. Enviant un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 ens ajudaràs aportant 1,45€ a campanyes de l'entitat destinades a la defensa de l'escola en català.

La Plataforma per la Llengua ha engegat una nova campanya de microdonatius per finançar campanyes de defensa de l'escola catalana. La nostra escola i el model d'immersió lingüística es veu greument amenaçada per la imminent aplicació de la llei promulgada pel govern del Partit Popular i per una justícia que també juga en contra de la nostra cultura i llengua. En aquest context, la Plataforma per la Llengua demana l'ajuda i suport de la ciutadania per poder portar a terme campanyes de defensa del model d'escola catalana vigent, un model d'èxit de 30 anys que ha estat i és una eina clau per a la cohesió social, la igualtat d'oportunitats i la qualitat educativa; un model que no segrega els infants per raó de llengua i garanteix el coneixement del català i del castellà.

Per poder desenvolupar campanyes per defensar l'escola en català necessitem recursos! Enviant un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511 estaràs aportant 1,45€ a la nostra entitat per ajudar-nos a poder continuar promocionant i defensant l'escola catalana.

Aquest dissabte 14 de juny, Somescola.cat, coordinadora d'entitats que defensen l'escola catalana de la qual en forma part la Plataforma per la Llengua, ha convocat una cercavila pel centre de Barcelona per defensar l'actual model d'escolarització català sota el lema "Per un país de tots, decidim escola catalana". La Plataforma per la Llengua fa una crida a la mobilització d'aquest dissabte per demostrar el nostre rebuig a aquest model d'escola que volen aplicar que només aconseguirà fer del català una llengua de segona i minoritària. Us esperem a tots i a totes aquest dissabte a les 18 hores a Passeig de Sant Joan amb Gran Via! Podeu consultar tota la informació sobre la mobilització aquí

Parteja