Nòvas ← d’Autras notícias

Wert, el drac més ferotge d'aquest Sant Jordi 2014

Més de 2.000 persones han participat en la campanya que enguany ha portat a terme la Plataforma per la Llengua per Sant Jordi. La campanya, que consistia a votar el drac que més ha maltractat la llengua catalana aquest any (Fabra, Bauzà o Wert), ha estat tot un èxit i ha suposat l'enviament massiu del manifest "El català, llengua comuna" als tres polítics esmentats, sobretot al ministre Wert, que ha estat el més votat. Moltes gràcies a tots i totes per haver-hi participat!

El ministre Jose Ignacio Wert ha estat el drac que més ha maltractat la llengua aquest any, segons les més de 2.000 persones que han participat en la campanya que la Plataforma per la Llengua ha portat a terme aquest passat Sant Jordi. L'objectiu d'aquesta acció era fer arribar de manera massiva als correus electrònics dels polítics "nominats" (José Ramón Bauzà, Jose Ignacio Wert i Alberto Fabra) el manifest El català, llengua comuna. Gràcies a la vostra col·laboració la campanya ha estat tot un èxit i hem pogut enviar més de 2.000 correus amb aquest manifest, que té l'objectiu de destacar el paper del català com a eina d'inclusió i de cohesió social.

Per altra banda, volem felicitar al guanyador del sorteig dels dos vals de les ampolles del Cava per la llengua per haver participat en la votació, en Sebastià Batlle Ventula, de Girona. Moltes gràcies, esperem que en gaudeixis tot brindant pel català!

Parteja