Nòvas ← d’Autras notícias

Les fotografies d'aquest Sant Jordi 2014, Xarxa de Cors!

Aquest Sant Jordi, la Plataforma per la Llengua i 26 entitats de persones nouvingudes vam organitzar una Xarxa de Cors amb 3.000 desitjos pel català a la Plaça dels Àngels de Barcelona, una acció de sensibilització per promoure el català com a llengua comuna i eina de cohesió social. Vols veure algunes fotografies de la jornada? Clica aquí!

Com cada any des de fa una dècada, la Plataforma per la Llengua i 26 associacions de persones nouvingudes van impulsar un altre cop el dia de Sant Jordi una nova acció de sensibilització per promoure el català com a llengua comuna i eina de cohesió social. L'acció, que portava per títol "Xarxa de cors", va reunir 3.000 desitjos pel català escrits en targetes en forma de cor pels ciutadans que des de les 17.00 h de la tarda van anar passant per la plaça dels Àngels de Barcelona. A les 19.00 h, en acabar l'acte, els missatges es van aplegar i introduir dins d'un canó que els va disparar tots enlaire, en una pluja de desitjos que va ser recollida en una xarxa de grans dimensions. Durant tot el dia, també vam estar a la Rambla del Raval on va finalitzar la diada amb el concert de Taller de Músics.

Pots veure les imatges del dia de Sant Jordi al nostre àlbum de Facebook clicant aquí

Parteja