Nòvas ← d’Autras notícias

Converteix-te en Sant Jordi i defensa el català!

Aquest Sant Jordi, la Plataforma per la Llengua t'anima a convertir-te en Sant Jordi i combatre els dracs que amenacen la nostra llengua. Entra a estimoelcatala.cat i vota quin és el "drac" que ha atacat de manera més ferotge el català i envia-li el manifest "El català, llengua comuna", que signen la Plataforma per la Llengua i 26 entitats més. Aquest Sant Jordi, salvem el català!

La Plataforma per la Llengua ha engegat per aquest Sant Jordi una campanya per combatre els dracs que amenacen la llengua catalana. Entrant a la pàgina web estimoelcatala.cat podràs votar el "drac" que més ha amenaçat el català aquest any: José Ramón Bauzá, Alberto Fabra o José Ignacio Wert? Quin dels tres creus que ha estat el nostre "drac" més ferotge? El personatge que escullis rebrà el manifest "El català, llengua comuna", que té l'objectiu de destacar el paper del català com a eina d'inclusió i de cohesió social.

Aquest Sant Jordi ajuda'ns a defensar la llengua! Vota aquí!

Parteja