Nòvas ← d’Autras notícias

Els Catarres protagonitzen l'espot de l'activitat #XarxaDeCors d'aquest Sant Jordi 2014!

Ja tenim el nou espot d'aquest Sant Jordi 2014 per animar-vos a participar en la desena edició de l'acte "El català, llengua comuna" que celebrem conjuntament amb 26 entitats de persones nouvingudes. Enguany, l'espot el protagonitzen Els Catarres, i ens expliquen com serà l'activitat d'aquest any. Cliqueu aquí i no us el perdeu! Segueix i dinamitza l'activitat per xarxes socials amb el hashtag #XarxaDeCors

La Plataforma per la Llengua i la Xarxa de Associativa de la Immigració celebraran aquest Sant Jordi la desena edició de l'acte El català, llengua comuna. Enguany, l'activitat porta per títol "Una xarxa de cors. Per Sant Jordi, el català ben amunt" i espera omplir milers de cors amb desitjos pel català, que després es llançaran amb un canó i es recolliran amb una xarxa, en una acció que vol simbolitzar que el català és una eina de cohesió i recordar el treball de la xarxa d'entitats de nouvinguts que des de fa 10 anys organitzen els actes de Sant Jordi pel català.

Els Catarres ja han escrit els seus desitjos, ara ens falten els vostres! Us esperem el proper 23 d'abril a partir de les 17 hores a la Plaça dels Àngels (MACBA) de Barcelona! Durant tota la tarda podreu gaudir de les parades de les entitats de nouvinguts, de les carpes de les llibreries on hi hauran autors signant, i de l'actuació de PlanetaImpro! que ho dinamitzarà amb el seu teatre participatiu.

Plegats, treballem per una societat més inclusiva i cohesionada, on el català esdevingui la llengua comuna. Sens dubte, la teva presència donarà més força a l'acte. Vine i participa!

Parteja