Nòvas ← d’Autras notícias

1.000 SMS per fer arribar la força del català a més de 200 personalitats polítiques mundials!

La Plataforma per la Llengua ja ha rebut 1.000 SMS per poder traduir i fer l'enviament de l'InformeCAT 2014 a més de 200 personalitats polítiques de tot el món! Aquesta campanya vol donar a conèixer a nivell internacional la vitalitat de la nostra llengua malgrat les ofensives a què està sotmesa. Participa-hi i fes la teva petita aportació d'1,45€ enviant un SMS amb la paraula ESTIMO al 25511. Moltes gràcies a tots i totes!

Dimarts vinent, la Plataforma per la Llengua presentarà l'InformeCAT 2014, un document que mostra una panoràmica sobre la salut del català a través d'un recull de 50 dades dels diversos àmbits que tenen una influència més gran en la llengua. Enguany, l'ONG del català vol que aquest informe arribi a influents polítics i polítiques d'arreu del món perquè coneguin la força i vitalitat de la nostra llengua malgrat les contínues ofensives a les quals es troba sotmesa. Per fer-ho, però, necessitem la vostra ajuda!

Per poder traduir i enviar l'InformeCAT14 a més de 200 personalitats polítiques destacades, la Plataforma per la Llengua ha engegat aquesta campanya de microdonatius a través de SMS. Enviant un missatge de text al 25511 amb la paraula ESTIMO estareu aportant 1,45€ a aquesta iniciativa. Ja hem rebut 1.000 SMS però encara en necessitem molts més per fer arribar l'InformeCAT arreu!

Agraïm la vostra participació i col·laboració en aquesta campanya, junts farem que la força del català sigui coneguda mundialment!

Parteja