Nòvas ← d’Autras notícias

Ja en tenim 12.000!

La Plataforma per la Llengua ja ha recollit més de 12.000 llaunes de Coca-cola per reclamar l'etiquetatge en català el pròxim 31 de maig a la plaça Catalunya de Barcelona. Tenim més de 40 punts de recollida establerts, consulta'ls i participa en el #repteCocacola!

Iniciem aquesta setmana amb més de 12.000 llaunes recollides! En pocs mesos hem superat la meitat de les 20.000 llaunes necessàries per reclamar l'etiquetatge en català, però encara en necessitem moltes més! Participa en el #repteCocacola portant les teves llaunes buides als punts de recollida establerts que trobaràs a través d'aquest enllaç.

La plaça de Catalunya de Barcelona serà, el 31 de maig de 2014, l'escenari del #repteCocacola. Aquesta acció massiva organitzada per la Plataforma per la Llengua pretén aplegar 20.000 llaunes buides de Coca-cola amb l'objectiu d'aconseguir estendre l'etiquetatge en català entre les empreses, agafant l'exemple d'una de les multinacionals que, malgrat etiquetar els seus productes en llengües molt menys parlades, ha ignorat des de sempre el català, Coca-cola. Per això, l'acció demanarà a aquesta marca que incorpori la nostra llengua en els seus productes, formant amb les llaunes recollides un mosaic a  terra amb la demanda "ETIQUETEU EN CATALÀ!!!"

Parteja