Nòvas ← d’Autras notícias

Ja tenim més de 5.000 llaunes!

Cada cop som més a prop d'assolir el #repteCocacola! Ja hem arribat a les 5.000 llaunes, però encara ens falta que ens facis arribar les teves. Consulta els punts de recollida habilitats arreu del territori a la pàgina web del #repteCocacola. Si us plau, fes córrer la veu! Explica-ho als teus amics i contactes perquè tothom col·labori en  aquesta iniciativa! Pots fer córrer la informació per les xarxes socials amb el hahstag #repteCocacola

La Plataforma per la Llengua ja ha aconseguit 5.000 llaunes de Coca-cola per poder construir un gran mural al mig de plaça Catalunya el pròxim 31 de maig reclamant que l'empresa etiqueti els seus productes en català. Tot i que el missatge es donarà a través d'aquesta marca de refrescos, ja que és una de les multinacionals més conegudes arreu del món, volem que el missatge arribi a totes les empreses que distribueixen els seus productes als territoris de parla catalana.

Ajuda'ns, Ens falten 15.000 llaunes més per aconseguir-ho! Gràcies pel vostre suport i col·laboració!

Parteja