Nòvas ← d’Autras notícias

"Mortuus Est" és el títol guanyador del Premi Plataforma per la llengua al millor curt en català de LENDEMÀ

"Mortuus Est" guanya el Premi Plataforma per la Llengua, millor curt en català del X Concurs de curtmetratges de l'Escola de Mitjans Audiovisuals EMAV de Barcelona. La gala de lliurament de premis, celebrada dijous 27 al vespre a l'Espai La Fontana de Barcelona, va comptar també amb el premi del Jurat al millor curt i el premi del públic al millor curt, després que tots els assistents a la gala participessin en una votació que es va fer in situ. Un dels moments reivindicatius de la gala el va protagonitzar el repartiment de paperines de crispetes que oferien els promotors del concurs amb el lema "Volem crispetes, volem cinema en català", de la campanya de cinema de la Plataforma per la Llengua.

El concurs LENDEMÀ, que enguany celebrava la seva desena edició, té la peculiaritat que els inscrits al concurs tenien un màxim de 72 hores per idear i portar a terme el seu curtmetratge a un cop fetes públiques les premisses del concurs. Per primera vegada des que se celebra el concurs, els participants que van presentar el seu curt en llengua catalana van poder optar a guanyar el "Premi Plataforma per la Llengua, millor curt en català".

Podeu consultar més informació sobre el concurs i la gala de premis a: http://lendema.com

Parteja