Nòvas ← d’Autras notícias

Aquesta setmana es lliura el “Premi Plataforma per la Llengua, millor curt en català” a la gala de Lendemà

La Plataforma per la Llengua ha col·laborat enguany en el X Concurs de curtmetratges de l'Escola de Mitjans Audiovisuals EMAV de Barcelona. Dijous sabrem qui és el guanyador del “Premi Plataforma per la Llengua, millor curt en català”

Dijous vinent sabrem qui és el guanyador del concurs Lendemà organitzat per l'Escola de Mitjans Audiovisuals EMAV. El concurs LENDEMÀ té la peculiaritat que un cop fetes públiques totes les premisses que havien de complir els curtmetratges presentats, els inscrits van tenir un màxim de 72 hores per idear i portar a terme el seu curt. Per primera vegada des que se celebra el concurs, els participants que han presentat el seu curtmetratge en llengua catalana poden optar a guanyar el "Premi Plataforma per la Llengua, millor curt en català".

Us recordem que la gala tindrà lloc el proper dijous 27 de febrer a les 19h. a l'Espai Jove La Fontana (Gran de Gràcia 190-192, cantonada amb c. Santa Rosa), i és oberta al públic.

Podeu consultar més informació sobre el concurs i la gala de premis a: http://lendema.com

Us hi esperem!

Parteja