Nòvas ← d’Autras notícias

Vols saber més informació sobre els finalistes al premi Martí Gasull i Roig? Els hem entrevistat!

Demà es revelarà finalment qui és el guanyador del premi Martí Gasull a l'exemplaritat en la defensa del català. El guardó es lliurarà en un acte que se celebrarà a les 20.00 h del vespre al Born Centre Cultural de Barcelona. Entrevistem els tres finalistes perquè ho sàpigues tot sobre ells. Aquí trobaràs les entrevistes.

• L'Assemblea de Docents de les Illes Balears es va crear a principis de 2013 en defensa d'una escola pública en català i, en concret, contra les mesures imposades pel Govern de les Illes, per relegar la llengua catalana. Consulta l'entrevista a Iñaki Aicart aquí
  • Joan-Carles Martí i Casanova és un activista cabdal per a la llengua catalana de les comarques de l'Extrem Sud del País Valencià, on des de fa anys (des de 1973, ja amb només 15 anys) du a terme una activitat intensa de defensa de la nostra llengua. Consulta l'entrevista a Joan-Carles Martí aquí

Qui dels tres guanyarà el guardó? La solució, demà a partir de les 20.00 h al Born Centre Cultural de Barcelona. T'hi esperem!

Parteja