Nòvas ← d’Autras notícias

Vine a l’acte d’entrega del Premi Martí Gasull el proper dimarts 4 de febrer!

Vols veure en primera persona qui serà el guanyador del Premi Martí Gasull? Acompanya'ns en l'acte d'entrega del guardó el proper dimarts 4 de febrer a les 20h a la Sala Moragues d'El Born Centre Cultural. L'aforament de la sala és limitat, reserva ja la teva plaça enviant un correu electrònic a premimartigasull@plataforma-llengua.cat

El proper dimarts 4 de febrer a les 20h es celebrarà l'acte d'entrega del Premi Martí Gasull a la Sala Moragues d'El Born Centre Cultural. Després del període de votacions, que finalitza aquest dijous 30 de gener, descobrirem quin dels tres finalistes serà guardonat amb aquest premi, en reconeixement a la tasca feta a favor de la millora de la situació de la llengua en l'àmbit lingüístic català. Per poder assistir a l'acte d'entrega del guardó heu d'enviar un correu electrònic a l'adreça premimartigasull@plataforma-llengua.cat indicant el nom de les persones que vindreu a l'acte.

Com tots sabreu, el jurat va escollir tres finalistes entre 96 propostes diferents que van
presentar prop de 300 persones: l'Assemblea de Docents de les Illes, la
Viquipèdia en català i l'activista d'Elx Joan-Carles Martí. Encara podeu votar el vostre preferit aquí:  http://www.premimartigasull.cat/ Milers de persones ja ho han fet!

L'aforament de la Sala Moragues és limitat i, per tant, és molt important la confirmació de la vostra assistència. Afanyeu-vos a reservar la vostra plaça, us hi esperem!

Parteja