Nòvas ← d’Autras notícias

El proper dissabte 22 de febrer, us esperem a l'Assemblea General de socis de la Plataforma per la Llengua

L'Assemblea General Ordinària de la Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer tindrà lloc el proper dissabte 22 de febrer, a les 16.00h en primera convocatòria i a les 16.30 h en segona convocatòria. L'espai escollit és la sala d'actes de la Fundació Pere Tarrés, al carrer Carolines número 10, de Barcelona (metro Línia 3, parada Fontana, o Ferrocarrils, parada Gràcia). Us esperem a tots els socis i sòcies!

L'ordre del dia proposat per a l'assemblea és el següent:

Assemblea general ordinària

1. Aprovació, si s'escau, de l'acta de l'anterior assemblea.
  2. Aprovació, si s'escau, de la memòria d'activitats 2013.
  3. Aprovació, si s'escau, de l'estat de comptes 2013.
  4. Aprovació, si s'escau, del projecte d'activitats pel 2014.
  5. Aprovació, si s'escau, del pressupost pel 2014 de l'entitat.
  6. Valoració del Premi Martí Gasull i Roig
  7. Precs i preguntes.

Informacions que cal tenir en compte:

Les decisions de l'assemblea es prenen per majoria simple, llevat del cas de la reforma, adaptació dels estatuts de l'associació, que ha de ser per majoria de dues terceres parts tal i com s'estableix en l'article 16 del estatuts.

La documentació de l'assemblea estarà al servei dels socis, una setmana abans del dia de l'assemblea, a les seus de l'entitat del carrer Sant Pere més Alt 2, pral 2a i de Diputació 276, planta baixa, a Barcelona.

Parteja