Nòvas ← d’Autras notícias

La Confederació de Comerç de Catalunya reconeix la tasca de la Plataforma per la Llengua en el marc de la 8a Convenció de Comerç

El lliurament de la X edició del Premi CCC a la millor iniciativa lingüística del sector comercial, Memorial Mercè Canal, s'ha celebrat aquest any a la Sala Moragues del Born Centre Cultural.

La Plataforma per la llengua va rebre una de les mencions reconegudes amb el lliurament d'un diploma com a iniciativa lingüística del sector comercial Memorial Mercè Canal. Això es va produir aquest divendres 8 de novembre en el marc de la 8a Convenció de Comerç de Catalunya ‘Oberts al futur' celebrada a l'espai del Born Centre Cultural. Durant l'acte es va fer lliurament dels premis i reconeixements a la millor iniciativa lingüística al comerç Memorial Mercè Canal. En la categoria d'entitats el màxim guardó va recaure a la Unió de Venedors Ambulants i com a establiments a la llibreria de Barcelona, més que centenària, La Formiga d'Or.

Per a més informació sobre l'esdeveniment podeu consultar la pàgina web de la Confederació de Comerç de Catalunya

Parteja