Nòvas ← d’Autras notícias

Moritz entrega a Somescola.cat els beneficis de la campanya 'Keep calm and speak catalan'

L'empresa Moritz, que ha impulsat els darrers mesos la iniciativa 'Keep calm and speak catalan' als carrers de Catalunya ha lliurat a la coordinadora Somescola.cat, formada per més de 30 entitats que defensen el model d'immersió lingüística als centres d'ensenyament catalans, i entre les quals hi ha la Plataforma per la Llengua, la xifra íntegra de diners recaptats amb la campanya.

El lliurament s'ha fet en un acte que ha reunit representants de Somescola.cat i de l'empresa Moritz a la fàbrica d'aquesta marca de cervesa a la Ronda Sant Antoni de Barcelona. En total, la xifra recaptada per 'Keep calm and speak catalan' a través de la venda de diversos productes amb aquest lema és de 3462 euros. La delegació de Somescola.cat formada per Muriel Casals, Sònia Llinàs, Teresa Casals, Àlex Castillo i Maria Areny ha agraït a Moritz la seva dedicació a la llengua catalana i les seves accions per incrementar-ne l'ús social.

Parteja