Nòvas ← d’Autras notícias

Canet de Mar acull demà els primers Jocs de Llengua

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar i les entitats col·laborades Centre de Normalització Lingüística del Maresme i la Federació Internacional de Scrabble en Català, us volem convidar a participar el dissabte 6 d'abril en els primers jocs de llengua del municipi. Us oferirem dues activitats que permeten apropar el català d'una manera lúdica i amena.

La primera serà el SUPERDICTAT POPULAR. Podran participar-hi totes les persones que vulguin a partir dels 14 anys d'edat. La idea no és tant la d'establir una competició entre els participants -que també!- sinó la de passar una estona agradable en què, alhora, els concursants hauran ampliat els seus coneixements de català i enriquit el seu vocabulari. El Superdictat consistirà en la lectura de 24 mots distribuïts en tres nivells. A mesura que es puja de nivell augmenta la dificultat i els punts per mot escrit correctament (1, 2 i 3 punts respectivament).

La segona serà un TALLER D'INICIACIÓ A L'SCRABBLE EN CATALÀ. Podran participar-hi totes les persones que vulguin a partir de 10 d'anys d'edat. La idea és aprendre el funcionament d'aquest joc de les paraules encreuades i seguidament posar-ho en pràctica amb altres persones, tot fomentant l'ús del català d'una forma divertida.

Pels qui encara no ens coneixeu us direm que la Plataforma per la Llengua és una organització no governamental que treballa per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social i com a llengua comuna de tots els catalans independentment dels seus orígens.

PROGRAMA DELS JOCS DE LLENGUA (DISSABTE 6 D'ABRIL) SUPERDICTAT POPULAR  (a partir de 14 anys)

A l'aula magna del CRTTT - Escola de Teixits de Punt, a la plaça de la Indústria, 1

12:00     Benvinguda als jocs de llengua

12:10     Inici del Superdictat Popular