Nòvas ← d’Autras notícias

Les vostres #RaonspelCatalà en un vídeo-resum!

La Plataforma per la Llengua ha demanat durant tres mesos les raons per les quals la ciutadania parla i defensa la llengua catalana arreu del món. D'alguns dels enregistraments rebuts i de les piulades amb el hashtag #RaonspelCatalà n'hem fet un vídeo-resum que pots veure clicant aquí.

L'ONG del català va engegar aquesta campanya per col·locar la situació de la llengua en el debat públic i per denunciar els constants atacs que rep la llengua catalana. La Plataforma per la Llengua ha convidat la ciutadania a recollir a través d'un vídeo casolà les raons particulars que té cadascú per parlar i viure en català. El vídeo-comunicat final és la suma d'algunes d'aquestes aportacions que s'han recollit en l'aplicació del Facebook, on ara es poden veure tots els vídeos que han participat en el concurs.

Un altre dels èxits de la campanya és que el vídeo de les 11 raons pel català que va proposar l'entitat a l'inici de la campanya ha rebut més de 83.000 visites al Youtube.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació!

Parteja