Nòvas ← d’Autras notícias

Encara no ets soci de la Plataforma per la Llengua? Ens cal el teu suport!

Des de la Plataforma per la Llengua treballem per estendre l'ús social del català i per posicionar-lo com a llengua comuna i com a eina de cohesió social. Editem cada any l'InformeCAT sobre l'estat de la llengua, fem campanyes de sensibilització per millorar l'acollida lingüística dels nouvinguts, treballem perquè les empreses incorporin el català... Però tot això no podem fer-ho sols: ens cal el teu suport! Fes-te'n soci o sòcia!

Gràcies a la teva aportació, podrem fer campanyes més efectives per a la normalització de la llengua en tots els àmbits, podrem editar material per a l'acollida lingüística i avançar en la defensa dels drets lingüístics. A més, podràs gaudir de descomptes i avantatges en diferents productes culturals i et proposarem actuacions perquè tu puguis posar el teu gra de sorra per millorar la situació de la nostra llengua.

Fes un pas endavant! Fes-te soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua. Pots fer-ho a: https://www.plataforma-llengua.cat/socis/subscripcio

Parteja