Nòvas ← d’Autras notícias

Canet de Mar celebrarà els primers Jocs de Llengua el proper 6 d’abril

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar amb el Centre de Normalització Lingüística del Maresme i la Federació Internacional de Scrabble en Català com a entitats col·laboradores, organitza el proper dissabte 6 d'abril els primers Jocs de Llengua al municipi.

El calendari dels Jocs es divideix en dues activitats. La primera serà un Superdictat Popular en què podran participar-hi totes les persones que vulguin a partir dels 14 anys. La intenció és passar una estona agradable en la qual els participants puguin, a més de divertir-se, ampliar els seus coneixements de català i enriquir el seu vocabulari. El Superdictat consistirà en la lectura de 24 mots dividits en tres nivells diferents. A més dificultat, més punts per paraula correcta (1, 2 i 3 punts respectivament).

La segona activitat del dia, que se celebrarà a partir de les cinc de la tarda, és un taller d'iniciació a l'Scrabble en català en el qual hi podran participar totes les persones de més de 10 anys. La finalitat del taller és aprendre el funcionament d'aquest joc i posar en pràctica aquests coneixements tot jugant amb altres persones i fomentar, d'aquesta manera, l'ús del català d'una forma divertida.

La participació en les dues activitats és gratuïta i a més, els primers classificats del Superdictat poden guanyar importants premis com una tauleta tàctil o jocs de Scrabble en català.

Parteja