Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua entrega l’últim premi del concurs #RaonspelCatalà

Un lot de productes etiquetats en català és el regal que es va endur l'Arantxa Fortón Moix per ser l'autora del vídeo més votat durant el mes de febrer del concurs #RaonspelCatalà, que organitza l'ONG del català.

Després de llegir la notícia sobre el concurs #RaonspelCatalà al web de la Plataforma per la Llengua, l'Arantxa Fortón, d'Almacelles (Segrià), va animar-se a participar en el concurs. Va fer un vídeo que combinava imatges, cites d'autors cèlebres de la literatura catalana i també enregistrament sonor. Tot plegat, i la difusió que en va fer per les xarxes socials, va fer que el seu vídeo rebés més de 250 vots i fos el guanyador de l'última panera de productes etiquetats en català.

Amb aquest últim premi es finalitza la campanya #RaonspelCatalà, en la qual la Plataforma per la Llengua ha demanat als ciutadans vídeos que exemplifiquessin per quins motius parlen i defensen el català arreu del món. En els propers dies farem públic un vídeo-resum d'algunes de les participacions en el concurs i també de les piulades que desenes de persones ens van fer arribar via Twitter amb el hashtag #RaonspelCatalà.

Els guanyadors i tots els vídeos que han participat en el concurs es poden veure a la galeria de vídeos del Facebook de la Plataforma per la Llengua.

Parteja