Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua participa en el lliurament dels certificats dels cursos de català organitzats amb l’Església Ortodoxa Russa de l’Anunciació

Ahir, la Plataforma per la Llengua va participar en el lliurament dels certificats als alumnes del  curs inicial de català organitzat amb la col·laboració de l'Església Ortodoxa Russa de l'Anunciació de Barcelona. El curs va anar a càrrec del professor i voluntari de la Plataforma per la Llengua Sergi Santaló, que durant dos mesos i mig va ensenyar català a gairebé una vintena de persones adultes d'origen rus.

En la darrera classe d'ahir, en Sergi Santaló va agrair als alumnes la seva participació i esforç i va animar-los a continuar adoptant el català i aprenent la llengua. Tot seguit es va fer lliurament dels certificats a cada alumne, i posteriorment, la representant de la Plataforma per la Llengua, Gemma Ponsa, va dirigir-se als alumnes per explicar la importància del català com a eina de participació plena en la societat catalana, així com també va ressaltar la riquesa que suposa per al país la diversitat cultural i lingüística existent. Posteriorment, els alumnes van organitzar un pica-pica, amb menjar propi de la cultura culinària russa i van celebrar així el final d'aquest primer curs.

Parteja