Nòvas ← d’Autras notícias

Vols visitar la Casa museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar?

Si et soci o sòcia de la Plataforma per la Llengua i vols visitar gratuïtament la Casa Museu Lluís Domènech i Montaner de Canet de Mar, ho tens molt fàcil. Només t'has d'inscriure enviant un correu electrònic a plcanet@josoc.cat i confirmar els noms de les persones interessades i un telèfon de contacte. La reserva es pot realitzar fins el dijous 21 de març.

La visita es durà a terme el dissabte 23 de març a les 12 del migdia i el punt de trobada serà a l'entrada del pati del museu, a la riera Gavarra, 2 (Canet de Mar). És a dos minuts de l'estació de tren i al centre mateix del poble. Veureu que hi ha un banc de fusta i un tauler d'anuncis de l'Ajuntament. També podeu consultar el plànol aquí.

Durant la visita cultural es comptarà amb l'acompanyament d'un guia i es recorreran els diferents audiovisuals de què disposa el conjunt museístic integrat per dos espais de gran interès patrimonial: Can Rocosa, una masia barroca del segle XVII, i la Casa Domènech (1919), d'estil modernista. Ambdós edificis mostren la trajectòria polièdrica de Lluís Domènech i Montaner (1849-1923), el pare de l'arquitectura modernista catalana.

En aquests moments hi ha una exposició a la sala jardí del museu que també es podrà visitar. Es tracta de la mostra Vestigis del Modernisme. Obrim el teló que va inaugurar-se el dissabte 16 de febrer. Si voleu més informació cliqueu aquí

Parteja