Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua aprova les bases del Premi Martí Gasull i Roig

La Plataforma per la Llengua va aprovar dissabte, en el marc de a seva Assemblea General, les bases del Premi Martí Gasull i Roig, que premiarà anualment una persona o entitat dels Països Catalans que s'hagi distingit per promoure els objectius de Plataforma per la Llengua per als qual va treballar amb total dedicació en Martí Gasull. Aquests són, entre d'altres, promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social i des d'una perspectiva transversal en l'àmbit socioeconòmic i audiovisual, en l'acollida lingüística de nouvinguts, en tots els àmbits educatius i a les administracions. L'assemblea també va aprovar l'estat de comptes i el projecte d'activitats i pressupost per al 2013.

El premi s'entregarà a finals d'any i consistirà en un únic guardó.

L'Assemblea General, que es va celebrar a la sala d'actes de la Fundació Pere Tarrés, al carrer Carolines, també va aprovar els comptes del 2012, el pressupost de l'entitat per al 2013 i el pla d'activitats per aquest any. Les diferents àrees de treball i les delegacions territorials van presentar els projectes de cada àmbit per a aquest any.

Parteja