Nòvas ← d’Autras notícias

Descompte per als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua en l’obra “Una història catalana” al TNC

La Plataforma per la Llengua ofereix als seus socis i sòcies una promoció especial per a l'obra Una història catalana, que es pot veure a la Sala Gran del Teatre Nacional de Catalunya del 27 de febrer al 7 d'abril. Els socis i sòcies, doncs, podran obtenir les entrades a 25 € (el preu real és de 38,09 €). Com fer-ho? Només cal entrar a la web de compra d'entrades del teatre i introduir el codi promocional que us facilitarem si ens truqueu al 93 321 18 03. Pots trobar informació més detallada aquí. El descompte és vàlid fins el 10 de març. Afanyeu-vos!

Com comprar les entrades:

• Truca a la Plataforma per la Llengua al 93 321 18 03 i acedita't com a soci o sòcia per tal d'aconseguir el teu codi promocional.

• Vés a la web de compra d'entrades del TNC.

• Si no disposes encara d'espai personal, dóna't d'alta a 'Crea un compte'.

• Introdueix a l'espai 'Codi promocional' el codi que t'haurem facilitat.

• Pots accedir a un màxim de quatre entrades.

• Imprimeix les entrades.

Una història catalana, dirigida per Jordi Casanovas, es va estrenar dins el marc del Projecte T6 la temporada 2010/2011, amb un èxit immediat. Aquest relat ambiciós que recorre dues dècades de la història del nostre país (de la transició a la Barcelona postolímpica) torna ara a la Sala Gran, reescrita per l'autor i amb un repartiment amb cares noves, perquè el públic que es va quedar fora tingui una nova possibilitat de veure l'espectacle i perquè els qui ja van veure aquest intrèpid western català puguin tornar-se a endinsar en una trama amb noves sorpreses.

Us hi esperem!

Podeu consultar totes els descomptes i avantatges pel fet de ser soci de la Plataforma per la Llengua aquí: https://www.plataforma-llengua.cat/avantatgessocis

Parteja