Nòvas ← d’Autras notícias

Somescola.cat dóna suport als actes d'Enllaçats per la llengua al Principat

Somescola.cat, coordinadora d'entitats per l'escola en català de la qual en forma part la Plataforma per la Llengua, va aprofitar ahir, 21 de febrer, Dia Internacional de les Llengües Maternes, per donar el tret de sortida a un seguit d'accions per defensar el model d'immersió lingüística a les escoles d'arreu dels Països Catalans. Aquestes accions clouran el proper 9 de març en el marc de la jornada "Enllaçats per la Llengua" que a Catalunya tindrà dues accions principals a les ciutats de Barcelona i Girona en les quals Somescola.cat hi serà present.

'Enllaçats per la Llengua' és una campanya que es duu a terme arreu dels Països Catalans. En aquest sentit, des de Somescola.cat s'anima als centres d'ensenyament d'arreu del país que treballin amb la voluntat de visualitzar el llaç de la llengua a les escoles al voltant del 9 de març. Properament, Somescola.cat donarà a conèixer més detalls sobre les accions del mateix dissabte.

Parteja