Nòvas ← d’Autras notícias

La Festa per al joc i la joguina en català figura a la Wikipèdia

La festa que anualment celebra la Plataforma per la Llengua per reivindicar que les joguines que es regalen per Nadal i Reis incorporin el català en els seus suports s'ha redactat en forma d'article a la Wikipèdia.

La festa, que s'engloba dins la campanya "En català, jugues?", té uns objectius clars, com descriu l'article penjat a la Wikipèdia. D'una banda, conscienciar les empreses de la importància de tenir en compte la nostra llengua a l'hora de comercialitzar productes orientats als infants en el nostre país; demanar a les administracions una legislació especial pel que fa a la llengua dels jocs i convidar tota la població (sobretot pares i mares) a tenir en compte la llengua a l'hora de comprar els regals per als més petits. També pretén conscienciar els botiguers de joguines que demanin als proveïdors més jocs i joguines en català i que les col·loquin de forma visible als aparadors i, per últim, donar a conèixer l'oferta existent de joguines en català, que actualment és del 6% aproximadament.

Podeu llegir l'article de la Wikipèdia aquí.

Parteja