Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua presenta el llibre ‘Català a la carta’ a Canet de Mar

La secció local de la Plataforma per la Llengua de Canet de Mar ha organitzat per aquest divendres a les 7 del vespre la presentació del llibre Català a la carta de David Vila i Ros. L'acte farà de cloenda de les parelles lingüístiques formades a la tardor del 2012 al municipi.

L'autor del llibre Català a la carta, David Vila i Ros, presentarà aquest divendres dia 22 a la biblioteca P. Gual i Pujadas de Canet de Mar el seu llibre Català a la carta. Tria la teva aventura lingüística. La voluntat d'aquesta obra és que tot català hi pugui trobar al·licients per utilitzar més la llengua, com diu el text de la contraportada: "Potser sou catalanoparlants en potència que encara no heu fet el pas de parlar-lo; potser en sou parlants tímids i només l'utilitzeu en entorns molt concrets; potser ja en sou parlants habituals, però canvieu de llengua sense adonar-vos-en; o bé potser en sou parlants fidels, d'aquells que us manteniu conscientment en català, tot i que de vegades sueu la cansalada per fer-ho i acabeu enrabiant-vos de valent. Sigueu com sigueu, aquest llibre és per a vosaltres. És un llibre de català per a tots els gustos, pensat perquè qualsevol català, nouvingut o de soca-rel, hi pugui trobar arguments que l'esperonin a emprar la llengua i a fer-ho amb tota comoditat".

Parteja