Nòvas ← d’Autras notícias

Les #RaonspelCatalà de la Plataforma per la Llengua ja superen les 78.000 visites

El vídeo en què la Plataforma per la Llengua proposa 11 raons per defensar la llengua catalana ja ha rebut més de 78.000 visites a Youtube. Encara no l'has vist? No esperis més!

El vídeo de les #RaonspelCatalà de l'ONG del català es contextualitza en una campanya de sensibilització que durant tres mesos vol que la ciutadania expliqui els motius pels quals parla i estima la llengua catalana. D'aquesta manera, a finals de febrer, es recolliran totes les aportacions en un document final.

Tothom que vulgui participar en la campanya pel seu compte pot penjar el seu vídeo a l'aplicació del Facebook que la Plataforma per la Llengua ha creat per a l'ocasió. Participar té premi! El vídeo més votat del mes rebrà un lot de productes etiquetats en català.

A les xarxes socials la campanya també ha tingut un gran ressò i, amb el hashtag #RaonspelCatalà, centenars de persones han volgut deixar constància dels motius pels quals defensen el català i el parlen arreu.

Si encara no has vist el vídeo de les #Raonspelcatalà de la Plataforma per la Llengua, fes-ho ara!

Parteja