Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua i la Fundació Vincle presenten el manual de bones pràctiques “A l’empresa, en català” a Girona el dia 31 de gener

L'acte de presentació del manual de bones pràctiques A l'empresa, en català està organitzat per la Plataforma per la Llengua i la Fundació Vincle, conjuntament amb el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Cambra de Comerç de Girona i el Consorci per la Normalització Lingüística. La presentació tindrà lloc a la sala d'actes de la Cambra de Comerç de Girona (Gran Via de Jaume I, 46) el dijous 31 de gener a les 7 de la tarda.

La presentació comptarà amb la benvinguda de diversos representants de les institucions i entitats organitzadores: Domènec Espadalé (president de la Cambra de Comerç de Girona), Antoni Baulida (director dels Serveis Territorials de Cultura), Antoni Solà (president del Consell de Centre del Centre de Normalització Lingüística de Girona), Josep-Anton Fernàndez (membre de la Comissió Executiva de Plataforma per la Llengua) i Xavier Albertí (patró de la Fundació Vincle i gerent d'Embotits La Selva).

Posteriorment, Bernat Gasull, cap de l'Àrea d'Empresa i Consum, realitzarà la presentació del manual de bones pràctiques A l'empresa, en català, una eina d'actuació per totes aquelles empreses que vulguin introduir el català en els criteris bàsics d'actuació o completar un pla d'actuació pel que fa l'ús de la llengua catalana en relació amb el consumidor o client, amb els grups d'interès i amb el funcionament intern de l'empresa.

Finalment, es realitzarà una taula rodona d'exposició d'experiències de bones pràctiques lingüístiques a l'empresa, que comptarà amb la presència de diversos representants empresarials de les terres gironines: Joan Roca (Celler de Can Roca), Maria Trias (Galetes Trias), Joan Ribas (GNA Serveis Telemàtics) i Ingrid Rahola (Llagurt). La moderació de la taula rodona anirà a càrrec de Jordi Grau, director adjunt d'El Punt Avui.

Per assistir a l'acte cal confirmar l'assistència a rosamaria.alio@gencat.cat

Parteja