Nòvas ← d’Autras notícias

Participa en el nostre concurs i dóna les teves #RaonspelCatalà!

Vols fer un vídeo casolà per explicar les teves #RaonspelCatalà i alhora defensar la teva llengua? Mira els vídeos dels qui ja ho han fet! "És la llengua que he après des de petit", "és la llengua en la qual penso" o "parlant en una altra llengua no em sento jo" són algunes de les #RaonspelCatalà que donen els vídeos pujat a l'aplicació del Facebook.

Participar al concurs és molt fàcil:

1.    Explica en un vídeo quines són les teves raons per defensar la llengua catalana arreu del món.

2.    Puja'l al Youtube.

3.    Enganxa l'enllaç a l'aplicació Raonspelcatalà del Facebook (apps.facebook.com/raonspelcatala.

Recorda que si el teu vídeo és el més votat del mes guanyaràs una cistella de productes etiquetats en català.

Inicialment la Plataforma per la Llengua va proposar 11 #RaonspelCatalà en un vídeo que ha superat les 75.700 visites. Si encara no l'has vist, no esperis més per veure'l. Fes clic aquí!

Però ara és el teu torn. Grava un vídeo casolà, explica perquè estimes la llengua catalana i guanya un lot de productes etiquetats en català alhora que defenses la teva llengua! Recorda que una altra forma de participar en al campanya és votar els vídeos que trobis més enginyosos i ajudar-los així a tenir més vots.

La iniciativa #RaonspelCatalà neix en un context en què s'han intensificat els atacs contra la llengua catalana, en forma de sentències i d'amenaces "d'espanyolització", que obstaculitzen el procés de normalització lingüística. Per aquest motiu la Plataforma per la Llengua anima la ciutadania que expliqui les raons per les quals parla català, per deixar palès que no és que la llengua no es parli, sinó que volen intentar que no es parli.

Parteja