Nòvas ← d’Autras notícias

Encara no tens el regal de Reis? Regala llengua!

"Regala un soci" és la iniciativa de la Plataforma per la Llengua per aquestes festes de Nadal i Reis. Aquesta campanya consisteix en regalar el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua (la quota d'un any) a un amic, familiar o conegut.

Amb aquest regal es contribueix a la tasca de l'entitat per promoure la llengua catalana com a eina de cohesió social. I no només estàs ajudant a dinamitzar la llengua catalana sinó que, alhora que fas un regal original, la persona a qui li regalis podrà gaudir de molts avantatges com dos mesos gratuïts per llegir els continguts digitals del diari ARA, descomptes en els diversos productes de marxandatge de la Plataforma per la Llengua i litografies i cartells dissenyats per artistes com Brossa, Perejaume, Guinovart, Antoni Tàpies o Jordi Alcaraz.

Les persones que vulguin regalar llengua poden adreçar-se a la Plataforma per la Llengua a través del correu electrònic: socis@plataforma-llengua.cat o trucar a l'entitat al telèfon 93 321 18 03.

Aquests Reis, regala llengua!

Parteja