Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua rep demà el Premi Voluntariat 2012

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional del Voluntariat, la Plataforma per la Llengua rebem demà un dels guardons dels Premis Voluntariat, que arriben a la 20a edició.

El nostre projecte, "En català, jugues? Voluntariat pels drets lingüístics i socials de l'infant", ha estat el més votat en la categoria de votació popular.

El passat dia 29 d'octubre es van obrir al públic les votacions per determinar el guanyador dels Premis Voluntariat 2012. Després de dues setmanes i mitja de votacions, el nostre projecte ha quedat en primer lloc amb el 35,68% del total dels vots emesos.

El projecte que ha guanyat el premi porta per títol "En català, jugues? Voluntariat pels drets lingüístics i socials de l'infant", i consisteix en la realització de diverses activitats dirigides als més petits i organitzades per voluntaris amb la intenció de promocionar el joc i la joguina en català. Uns exemples de les activitats que es duen a terme són la 'Festa del joc i la joguina en català' que es celebrarà el proper 1 de desembre o la creació del web www.jocsijoguines.cat, un web que recull tots aquells jocs i joguines que incorporen la llengua catalana. L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la cohesió social i la igualtat d'oportunitats a través del català i els valors del voluntariat.

L’acte de celebració tindrà lloc el demà dia 11 de desembre, a les 18.30 h, a la Sala Oriol Martorell de l’Auditori de Barcelona (carrer de Lepant, 150).

Gràcies un cop més a tots i totes! Sense vosaltres no hagués estat possible!

Parteja