Nòvas ← d’Autras notícias

Us recomanem l’exposició del Jordi Alcaraz, un artista compromès amb el país i amb la Plataforma per la Llengua

Després de les seves últimes exposicions a Nova York, Madrid, Toronto i Zurich, del 22 de novembre al 19 de gener, l'artista català, Jordi Alcaraz, presenta una exposició de les seves obres a la galeria Joan Prats de Barcelona (Rambla de Catalunya, 54).

És una oportunitat única, doncs, per conèixer de prop l'obra d'aquest artista transgressor internacionalment reconegut que desinteressadament ha cedit una de les seves obres, Dejuni, a la Plataforma per la Llengua.

Dejuni és un treball on Alcaraz juga amb la realitat i la ficció, tot barrejant la pedra real amb la fotografia de la pedra. Dels 35 exemplars de l'obra,  cada una és única, diferent i punyent. El missatge que es pot interpretar és que amb aquesta obra la Plataforma per la Llengua, com les pedres, treballa amb força, aconsegueix resultats, impacta i transforma. Poden conèixer més detalls de l'obra i les seves característiques en el següent enllaç.

Voldríem aprofitar per informar-vos que posem a la vostra disposició aquesta obra amb el 20% de descompte i la possibilitat de fer el pagament en terminis. A més, si realitzeu la compra a través de la Fundació Vincle o d'una donació, tindreu un 45% de descompte en l'IRPF sobre el preu de l'obra.

Si hi esteu interessats o voleu rebre més informació, podeu posar-vos en contacte amb la Plataforma per la Llengua a través del telèfon 93 321 18 03 o al correu info@plataforma-llengua.cat.

Parteja