Nòvas ← d’Autras notícias

Moltes gràcies a tots i totes! Hem guanyat el Premi Voluntariat!!

Moltes gràcies!!! La votació dels Premis Voluntariat 2012 s'ha tancat i un cop valisats els vots emesos en la votació popular, podem confirmar oficialment que hem guanyat! El nostre projecte, "En català, jugues? Voluntariat pels drets lingüístics i socials de l'infant", ha estat el més votat! Mil gràcies a tots i totes pel vostre suport!!

El passat dia 29 d'octubre es van obrir al públic les votacions per determinar el guanyador dels Premis Voluntariat 2012. Després de dues setmanes i mitja de votacions, el nostre projecte ha quedat en primer lloc amb el 35,68% del total dels vots emesos.

El projecte que ha guanyat el premi porta per títol "En català, jugues? Voluntariat pels drets lingüístics i socials de l'infant", i consisteix en la realització de diverses activitats dirigides als més petits i organitzades per voluntaris amb la intenció de promocionar el joc i la joguina en català. Uns exemples de les activitats que es duen a terme són la 'Festa del joc i la joguina en català' que es celebrarà el proper 1 de desembre o la creació del web www.jocsijoguines.cat, un web que recull tots aquells jocs i joguines que incorporen la llengua catalana. L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la cohesió social i la igualtat d'oportunitats a través del català i els valors del voluntariat.

Gràcies un cop més a tots i totes! Sense vosaltres no hagués estat possible!

Parteja